Thursday, December 15, 2011

იცი? მიყვარხარ!





ერთადერთი ხარ... ყოველდღიური, ფიქრის ღმერთი ხარ... ♥


მე შევიყვარე შენი არსება ♥ )))


ფიქრში ვხედავ ... და *სულამდე* ვთბები ♥_


.სიცოცხლე სიყვარულისთვის, სიყვარული სიგიჟისთვის და სიგიჟე ბედნიერებსითვის ♥))


ცხოვრებაში მხოლოდ ერთხელ ხდება რაღაც მნიშვნელოვანი და ცხოვრებაში მხოლოდ ერთხელ ადიხარ ''ციდან სამ მეტრზე'' ♥



-Bichi:-Sheudzleba chagexuto ? Gogo:ara Bici:gaige ra gitxari ?gogo:kii Bichi:aba ra gitxari ?Gogo:-Sheidzleba chagexuto Bichi:kiiii :-):-):-)
-Samii dge miyvars am cxovrebashi: _pirveli roca davibadee me :-)) _meore roca daibade shen da mesame _roma me da shen gavxdit chven :-):-):-)


გიყვარდეს რომ იგრძნო, გიყვარდეს რომ იყო სათნო... გიყვარდეს რომ გაიღიმო, გიყვარდეს- მზეს რომ შეხედო, წვიმაში დასველდე, მთვარეს გაუღიმო... უბრალოდ... უნდა გიყვარდეს, რომ იცხოვრო...♥


- მიყვარხარ.. მიყვარხარ.. მესამყაროოები..მეამაყები.. გრძნობა გონებიის გარეშე.. გრძნობა საზღვრებიის გარეშე.. გრძნობა, მე, შენ და სხვა არაფერიი.. მიყვარხარ მე შენ გგრძნობ.. მე შენიით ვსუნთქავ.. მე შენიით ვარსებობ.. მეე შენზე ვლოოცულობ.., !! ♥


- Mee Sheenn Miiyvarrxxaarrr !! Miiyvaarrxaarr Uuphrroo Meetaadd Viidrree Siityveebbiiith < 3


მზის ჩასვლისას ცაზე დაღვრილი დაისის ფერებად მიყვარხარ . . . ♥

No comments:

Post a Comment