Wednesday, December 7, 2011

მე შენ მიყვარხარ იმიტომ, რომ მხოლოდ შენ









მე შენ მიყვარხარ იმიტომ, რომ მხოლოდ შენ … 
 
… შეგიძლია ისეთი სიყვარული, როგორიც დედამიწის ზურგზე სხვას – არავის…
 
 … ამბობ ყოველ ჯერზე – “მიყვარხარო” – ისეთი გრძნობით, რომ მე ყოველ ჯერზე მჯერა ამის…

 თანაც სწორედ იმ დროს, როცა ამ სიტყვის გაგო
ნება ყველაზე მეტად მინდა…

 … მაიძულებ სიხარულის ცრემლებით ვიტირო იმის გაცნობიერებისას, რომ გიყვარვარ…
 
… მიყურებ ისეთი სითბოთი, რომ ვთბები…


… შეგიძლია, მორცხვობდე, როცა შენს სახეს ვათვალიერებ და ვტკბები…

… გიყვარვარ იმის მიუხედავად, რომ ასეთი აუტანელი ვარ..


 … შეგიძლია, ჩემთან ურთიერთობა მხოლოდ ჟესტებითა და შეხებით…

... მაინც წახვიდე დათმობაზე…


 … შეგიძლია, იწყინო ის, რომ მთელი ქვეყნის გასაგონად არ ვყვირი შენზე,

 … შეგიძლია, ჩემს გულს ბაგა-ბუგი დააწყებინო მაშინ, როცა შენი გულის ფეთქვა საერთოდ არ გესმის…


… საათობით შეგიძლია ჩემს გვერდით ყოფნა…

No comments:

Post a Comment